EVEN VOORSTELLEN AAN...

 

Satyen

Deze ‘skilled’ servicedesk medewerker is 22 jaar oud en bij ons begonnen op onze afdeling Managed Services. Satyen is verantwoordelijk voor het verlenen van de eerstelijns ondersteuning, daarnaast staat hij de gebruikers telefonisch en per e-mail te woord en verwerkt incidenten in het ticketsysteem Topdesk. Ook het bewaken van openstaande tickets behoort tot zijn kernactiviteiten.

Bovendien volgt Satyen de opleiding ICT servicemanagement aan de hogeschool Rotterdam en gaat hij in maart zijn ITIl 4 behalen. Hij heeft niet alleen kennis van een servicegerichte aanpak, maar hij heeft ook structuur in zijn werk om die aanpak te realiseren. Hij biedt de gebruikers een luisterend oor en hij is erg doortastend. Een vriendelijke professional, maar ook kritisch en soms een tikkeltje eigenwijs. Kortom Satyen is een werknemer die ervan houdt om met andere mensen om te gaan.

Wil je meer weten over Satyen, neem dan contact met ons op.

T. 070-214 45 61 of stuur een mail naar

Natuurlijk ben je altijd welkom om eens koffie te komen drinken☕️!