EVEN VOORSTELLEN AAN...

 

Maak kennis met onze gedreven en ervaren Pascal, Support Engineer bij BlueDutch.

Pascal heeft ruim 12 jaar werkervaring binnen de IT. De afgelopen jaren is hij verantwoordelijk geweest voor het aannemen, registreren en oplossen van binnenkomende incidenten op de helpdesk. Eveneens voor het beheer van de werkstations, software en alle randapparatuur.

Tussentijds heeft Pascal diverse certificaten behaald op het gebied van Microsoft en heeft hij als doel zichzelf dit jaar te certificeren als Azure Administrator Associate. Verder beschikt hij over een behoorlijke kennis van diverse applicaties zoals MS Office, Citrix, VDI, RES, TOPdesk, ServiceNow, Omnitracker en Active Directory.

Pascal is leergierig, flexibel en analytisch sterk. Hij signaleert kansen voor het optimaliseren en verbeteren van processen waarbij hij klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan. Kortom, een vriendelijke en loyale collega om mee samen te werken.

Wil je meer weten over onze medewerkers of openstaande opdrachten, neem dan contact met ons op.

☎ 070-214 45 61 of stuur een mail naar ✉ info@bluedutch.nl

Natuurlijk ben je altijd welkom om eens cappuccino te komen drinken ☕️!